۸ پاسخ

من ۱۰۹۰ خریدم

بهداشت ک رایگان ولی دارو خونه ۹۹۰من گرفتم

من ۹۲۰ از داروخانه گرفتم . هلندی.شهریور زدم.

بهداشت اورده رایگان پیگیری کن ازادش هم فک کنم 1 تومن بالا باشه

من نمیزنم خیلی عوارض داره

قراره صب برم بهداشت برام بزنه امروز بهم زنگ زدش فکرکنم رایگان

چرا دکترم گفت بزنم لازمه

بهداشت رایگان میزنه

سوال های مرتبط

مامان آنیا💖 مامان آنیا💖 روزهای ابتدایی تولد
مامان محیا مامان محیا روزهای ابتدایی تولد