۷ پاسخ

من داروخانه پیدا نکردم.رفتم بهداشت هلندی زدم عوارضی هم نداشت فقط همون روز یکم دستم درد میکرد که کمپرس سرد گذاشتم

بنده هم زدم
البته با تجویز پزشکم
عوارضی نداشت

من دکترم گفت هلندی بزنم پیدا نمیکنم

بهداشت توی بارداری قبلیم برام زد

من زدم عزیزم
از داروخونه اینفلووک زدم
خوب بودم اصلا هیچ علائمی نداشتم

والا ما که پیدا نکردیم

من زدم، از تهران گرفتم، هلندی بود، عوارض نداشت

سوال های مرتبط

مامان فندوق مامان فندوق هفته دوازدهم بارداری
مامان حلماخانم مامان حلماخانم ۶ ماهگی