کیا واکسن آنفولانزا هلندی زدن؟!هزینش چنده؟

۹ پاسخ

نزدیک ۱ تومن شد

من زدم ۹۲۰ دادم بعضی جاها یه ملیون هم میفروشن

بهداشت رایگان میزنه هلندی

بهداشت میزنه هلندی

من دیروز زدم تو بهداشت رایگان

خواهرشوهرم زده بود گفت ۹۰۰ تومنه

من بهداشت صبح زدم رایگان
بیرون ازاد میگن۱ تومن

منم تو فکرشم بزنم نمی‌دونم چکار کنم باز

منم می‌خوام بزنم نمی‌دونم چرا میترسم😂

سوال های مرتبط

مامان خانوم مامان خانوم ۲ ماهگی
مامان حلماخانم مامان حلماخانم ۶ ماهگی