کیا واکسن انفولانزا تو بارداری و زدن؟؟

۱۱ پاسخ

من زدم عوارضم نداشتش

من زدم ۲ روز بازو درد بودم و یک هفته بعدش ۳ روز سرما خوردگی از پا در اومدم بازم هر کس یه بدنی داره

من نزدم هنو

من زدم اخرایه شهریور

من زدم یه هفته پیش هیچ خطری نداره

منم نزدم

من نزدم بزنی ونزنی مهم نیست

من دیروز زدم خداروشکر حالم خوبه ولی یکم استخون درد شدم ولی بگم خیلی حالمو بد کرده ن

من رفتم بزنم چون سرما خورده بودم نزدن فعلا

من زدم۲۰مهر..

من یه چند روزه زدم

سوال های مرتبط

مامان خانوم مامان خانوم ۲ ماهگی