سلام خانما کیا در بارداری واکسن انفولانزا زدن

۹ پاسخ

سلام من از چند پزشک پرسیدم
تاکید کردند که حتما حتما بزنید
البته هلندی
منم زدم

نزدنش عوارضش بیشتر از زدنش هیچ عوارضی نداره خیلیم خوبه

من از دکترم پرسیدم گف نزن چون احتمال ایست قلبی جنین هست

ب من گفتن نزن هزار تا عوارض داره و نزدم

منم زدم البته چهار سال پیش چقدر خوب بود از وفتی زدم تا دو سال مریض نشدم

عزیزم درخواست میدی؟🩷🥰

پریروز

من زدم

سوال منم هست ، میگن بهداشت رایگان میزنه به خانومای باردار. لطفا اگر جواب دادن پیام منو جواب بده بتونم بیام پیام بقیه دوستان رو بخونم

سوال های مرتبط

مامان خانوم مامان خانوم ۲ ماهگی
مامان مهیار مامان مهیار روزهای ابتدایی تولد