بچه‌ها کیا واکسن آنفولانزا زدن؟؟؟

۶ پاسخ

من زدم

منم رفتم بهداشت زدم

زدم وچون ویروسه سنگین انفلانزای جدیدواز دخترم گرفتم خیلی خفیف بود بود برامنی که همیشه با انفلانزا شهید میشم

من زدم سرما هم خوردم ولی شدید نیست

من بهداشت رفتم گفت تموم شده

من زدم نه درد داشت نه چیزی خداروشکر هنوزم سرما نخوردم

سوال های مرتبط

مامان مهرسام👶💙 مامان مهرسام👶💙 ۱ ماهگی
مامان 🩵ائلوین خان 🩵 مامان 🩵ائلوین خان 🩵 ۳ ماهگی
مامان جوجه مامان جوجه هفته چهلم بارداری