کیا امپول انفولانزا زدن؟واجبه؟اصلا مال چیه؟

۸ پاسخ

من نزدم اعتماد نکردم به این واکسن راستش

منم نزدم

من‌نزدم

من زدم گفتن بزنید زدیم رایگان

برو بهداشت رایگان میزنن برات

من زدم
هیچی الان که اوج گرفته انفولانزا خدایی نکرده بگیری هم ضعیفه و خیلی اذیت نمیشی
چون تو بارداری خیلی از داروهای درمانی مجاز نیستن

دیگه الان فایده ای نداره واکسن

مال آنفولانزا😑نه من نزدم

سوال های مرتبط

مامان خانوم مامان خانوم ۲ ماهگی
مامان مهیار مامان مهیار روزهای ابتدایی تولد
مامان 🩵الوین خان 🩵 مامان 🩵الوین خان 🩵 ۳ ماهگی