مامان ها کیا واکسن آنفولانزا زدن؟؟؟

۱۲ پاسخ

من زدم

من🤚🏻

من انفولانزا گرفتم و گفتم الان میتونم بزنم دکترم گفت اثر نداره
من پیشنهاد نمیدم
بازم دلبخواهه و با خودتون

من زدم علائمی نداشت

دکترم گفت ۳ ماه تموم شد بزن

من زدم

نه فقط یه روز یه کم تب داشتم

به من الان بهداشت زنگ زده بیا یکی هس میخای بزن

من میتونم بزنم؟

من همون وقتی که فهمیدم باردارم
کار عاقلانه همینه 🥰

من نزدم

من زدم

سوال های مرتبط

مامان خانوم مامان خانوم ۲ ماهگی
مامان 🩵ائلوین خان 🩵 مامان 🩵ائلوین خان 🩵 ۳ ماهگی