۸ پاسخ

من زدم
هیچی یکم بازوم درد گرفت خیلی کم

من زدم هیچ عوارضی هم نداره

منم زدم خوب بوده

من زدم هیچی نبود، اصلا انگار واکسن نزدی. بدون ذره‌ای علایم و درد

یعنی این واکسنوبزنیم سرمانمیخوریم دیگه؟؟

من هیچی

من زدم هیچی فقط یکم تکونای نی نی کم میشه و خودشو گوله میکنه که طبیعی

هیچی، اصلا متوجه نمیشی

سوال های مرتبط

مامان خانوم مامان خانوم ۲ ماهگی
مامان حلماخانم مامان حلماخانم ۶ ماهگی