کیا واکسن انفولانزا زدن؟

۱۲ پاسخ

من امروز صبح دکترم گفتم گفت باید زودتر میزدی الان دیگ فایده ندارع

من امروز زدم

من زدم

من امروز زدم

بزنیم یا نزنیم آخر :/

من یک هفته پیش فرانسوی زدم که بهترین نوعشه

من صبح

به منم دکتر گفته ولی هنوز نزدم .احتمالا صبر کنم بعد سونو ان تی بزنم

من هفته دیگه میزنم

من دیروز زدم

من هم امروز

من صبح

سوال های مرتبط

مامان 🩵ائلوین خان 🩵 مامان 🩵ائلوین خان 🩵 ۳ ماهگی