واکسن انفولانزا کیا زدن؟چه قیمت بوده

۴ پاسخ

من خریدم ۹۰۰ خورده ای هلندی
ولی نمیدونم کجا باید برم بزنم

من تازه خریدم ۹۵۰ خریدم ولی الان نزدن گفتن اخر شهریور باید تزریق کنید

۹۱۸. گرفتم.هنوز نزدم‌

منم سوالم همینه بهداشت رایگان میزنه داروخونه فکر کنم ۱ تومن منم میخوام ببینم کسی زده منم برم دنبالش

سوال های مرتبط

مامان خانوم مامان خانوم ۲ ماهگی
مامان حلماخانم مامان حلماخانم ۶ ماهگی