۷ پاسخ

من فردا میخوام برم بزنم، بهداشت زنگ زد برم، سرچ کردم دیدم مفیده خطری برای جنین نداره حتی در برابر سرماخوردگی هم ایمن میکنه

من یکم بدنم درد میکر نزدم اوکی شم میزنم

بله منم جمعه زدم هلندی رو
خیالتون راحت میشه

من که نمی‌زنم میترسم این همه زحمت کشیدم تا اینجا اتفاق خطرناکی بیفته

من رفتم آزاد هلندی زدم . امروز رفتم دیدم بهداشت آورده 🥲

گرفتم هنوز نزدم ‌و دکترم گفت حتما بزن

نه من نزدم

سوال های مرتبط

مامان معجزه الهی مامان معجزه الهی ۱ ماهگی
مامان مامان دوقلوها😍 مامان مامان دوقلوها😍 ۹ ماهگی
مامان هدیه ی خدا مامان هدیه ی خدا هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان مامان فندق مامان مامان فندق ۹ ماهگی
مامان آرین ♥️ مامان آرین ♥️ ۶ ماهگی