سلام خانما شما واکسن آنفلوآنزا تزریق میکنید؟؟؟

۹ پاسخ

سلام آره برا من رایگان از طریق بهداشت زدن

سلام بله من امروز زدم

من نه،پزشکم گفت معلوم نیست داخلش چیه توصیه میکنم نزنی

من زدم صبح هلندی شو

چون باردارى اگه زدى هلندى بزن
ايرانى نزن

من زدم

من زدم

سلام من هیچوقت نزدم ...اما اطرافیانم می زنن

من زدم

سوال های مرتبط

مامان توت فرنگی🍓 مامان توت فرنگی🍓 ۹ ماهگی
مامان آنــــــیا🫀 مامان آنــــــیا🫀 ۶ ماهگی