سلام خواهرا واکسن آنفلوآنزا خوبه بزنیم؟

۷ پاسخ

اگه بیماری زمینه ای نداری نه نزن.
سعی کن سیستم ایمنیتو تقویت کنی مواد غذایی سالم بخور خواب کافی داشته باش

من دیروز زدم.پزشکم تاکید داشت که باردار باید بزنه

حتما بزن. هلندی

من ک نزدم

منم دودلم که بزنم یا نه

من که نزدم

بله حتما برو بزن

سوال های مرتبط

مامان توت فرنگی🍓 مامان توت فرنگی🍓 ۹ ماهگی
مامان آنــــــیا🫀 مامان آنــــــیا🫀 ۶ ماهگی
مامان نورچشمی🫀 مامان نورچشمی🫀 ۶ ماهگی