خواهرا واکسن کزاز تاچندهفته مهلت داریم بزنیم؟؟

۶ پاسخ

فعلا پرونده واینا رو تشکیل بده..بگو بعد قولنامه رو میارم. فعلا واکسن واسم بزنید..من خودم ۲۹هفته واکسن زدم

بهداشت به من گفت تا ۳۶ هفته وقت هست. من ۳۳ هفته میزنم

تا آخر ماه هشتم میشه زد

بهداشت ب من گفت ۲۶هفته بیا برا شما چرا مونده فکر کنم دیگه وقتشه برو بهداشت بزنن

من ۲۹هفته زدم تا ۳۲هفته میشه زد

زودتر بزن دیگ گلم

سوال های مرتبط

مامان شاهانن مامان شاهانن ۵ ماهگی
مامان آقا پسرم💚 مامان آقا پسرم💚 ۵ ماهگی
مامان خداداد مامان خداداد هفته سی‌وهشتم بارداری