واکسن کزاز تاچندهفته میشه زد

۷ پاسخ

۲۸هفته به بعد باید بزنی من از دکترم پرسیدم

تا ۳۶

تا۳۵ چوم‌دو هفته بعد از تزریق تازه اثر میکنه‌دیر تر بشه در اصل بیفایده میشه

به من گفتن از هفته28به بعد.

تا هفته 36 وقت داری بزنی

برو بزن الان

کزاز رو توی هفت ماهگی باید بزنی،اول هفت ماهگی میگن بهتره

سوال های مرتبط

مامان دِلا😍 مامان دِلا😍 ۱۱ ماهگی
مامان نانا مامان نانا روزهای ابتدایی تولد
مامان شیرین عسل مامان شیرین عسل ۸ ماهگی
مامان مامان کیان مامان مامان کیان روزهای ابتدایی تولد
مامان هدیه خدا مامان هدیه خدا ۳ ماهگی