۶ پاسخ

بستگی ب خوراکش داره
ولی هر دو ساعت و نیم ۳۰ سی سی درست کن ببین کامل میخوره شاید ی کوچولوش بمونه ....
طبیعیش اینا ک دو ساعت یا دو ساعت و نیم ۳۰ سی سی بخوره

من پسرم شیرخشکی نیس ولی میدونم دوساعتی ۳۰تا باید بدی

هردوساعت ۳۰ میل

سی تا

هردوساعت خودش بیدارمیشد۳۰تامیدادم

فکر کنم دو ساعت یه بار باید بهش شیر بدی حتی خواب باشه باید بیدارش کنی بهش شیر بدی

سوال های مرتبط

مامان آقا آرین🫀💙 مامان آقا آرین🫀💙 ۱ ماهگی
مامان نیلا و نیلسا مامان نیلا و نیلسا ۷ ماهگی
مامان آراز 👼🪽💙 مامان آراز 👼🪽💙 روزهای ابتدایی تولد