۹ پاسخ

من ۱۵۰۰ بود

نه عزیزم نگران نشو تا دکتر نگفت مشکلیه هیچ مشکلی نیست
وزن میگیره هموزتقریبا8تا 10هفته وقت داری
هرروز چیزای مقوی بخور

عزیزم از الان به بعد تایم رشد نینیه چیزای مقوی بخور و پودر لیدی میل نگران نباش اوکی میشه

یه مقدار کمه
میتونی سونو جفت بدی که خدای نکرده انسداد نداشته باشه

منم 1و80 بود
هرروز 1گردو خوردم
اگر قند نداری بستنی
کباب عالیه
وزن میگیره اخرش3400دنیا اومد
وزن میگیره نترس گلم

اره کمه حداقل باید ۱۲۰۰ باشه که صدکش پایین ترین باشه

اره حداقل باید ۱۶۰۰اینا باشه

یکم کمه فکر کنم

عزیژم تا ۱۵۰۰ باید باشه

سوال های مرتبط

مامان امیرعلی و آریا مامان امیرعلی و آریا هفته سی‌وششم بارداری
مامان نفس💕💕 مامان نفس💕💕 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان آوا💜🩷❤️💛💚 مامان آوا💜🩷❤️💛💚 روزهای ابتدایی تولد
مامان مامان پسری مامان مامان پسری روزهای ابتدایی تولد
مامان محیا جونم مامان محیا جونم هفته سی‌وسوم بارداری
مامان گندم و علیراد🥹 مامان گندم و علیراد🥹 ۱۱ ماهگی