خودم با گواره جلو میرم دکترم گف واسه دوهفته ای یه سونو مینویسه
نه عالیه من ۳۵ هفته زایمان کردم ۱۶۰۰ بود
منم مسه تو گهواره ۳۲ هفت بودم سونورفتم گف ۳۰هفته و۳ روزی وزنشم ۱۶۵۰بود چیزی هم نگفتن که کمه
نه خوبه
ن خوبه گلم برا من ۲۹ هفته ۴ روز ۱۴۰۰ بود گفت میتونست بیشتر باشه
نه خوبه منم ۳۰ هفته و سه روز ۱و ۵۵۵ بود دکتر گفت خوبه
نه نرماله عزیز
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.