۷ پاسخ

خودم با گواره جلو میرم دکترم گف واسه دوهفته ای یه سونو مینویسه

نه عالیه من ۳۵ هفته زایمان کردم ۱۶۰۰ بود

منم مسه تو گهواره ۳۲ هفت بودم سونورفتم گف ۳۰هفته و۳ روزی وزنشم ۱۶۵۰بود چیزی هم نگفتن که کمه

نه خوبه

ن خوبه گلم برا من ۲۹ هفته ۴ روز ۱۴۰۰ بود گفت میتونست بیشتر باشه

نه خوبه منم ۳۰ هفته و سه روز ۱و ۵۵۵ بود دکتر گفت خوبه

نه نرماله عزیز

سوال های مرتبط

مامان گندم و علیراد🥹 مامان گندم و علیراد🥹 ۱۱ ماهگی
مامان آرشاوین🤎🐻🦋 مامان آرشاوین🤎🐻🦋 ۵ ماهگی
مامان مامان پسری مامان مامان پسری روزهای ابتدایی تولد
مامان آیناز و... مامان آیناز و... هفته سی‌وپنجم بارداری