شیردوش پرتابل کسی داشته؟چه مارکی خوبه؟

۱ پاسخ

من از این دستی استفاده کردم عالی جواب داد
بچه من سینه ام را تا چهارده روزگی نگرفت با همین دستی شیر ینه ام را دوشیدم و بهش دادم دیگه خدا را شکر چهارده روزگی سینه ام را گرفت

تصویر

سوال های مرتبط

مامان جوجه❤️🤰🏻 مامان جوجه❤️🤰🏻 ۷ ماهگی
مامان 𝑱𝒂𝒗𝒂𝒅🐣💙 مامان 𝑱𝒂𝒗𝒂𝒅🐣💙 ۵ ماهگی
مامان فراز مامان فراز ۲ ماهگی
مامان ❤️دلوین❤️ مامان ❤️دلوین❤️ ۱۵ ماهگی