طبیعیه ک من هفت ماهه پریود. نشدم

۱۲ پاسخ

منم نشدم

خیلی استرس داره

منم شیرخودمو نمیدم و نشدم فقط یکبار شدم

منم نشدم

منم نشدم هنوز☹️

منم نشدم استرس دارم همش

اگه شیر خودتو میدی اره من دخترم الان دوماه شیرخودمو نمیخوره من پریود میشم

منم نشدم و خیلی خیلی هم خوشحالم😁

خانواده همسر تا دوسال نمیشن همه

اوهوم طبیعیه شما خیلی خوش شانسی که نمیشی خوشابه سعادتت

منم ۳ماهه پریود نشدم

اگه خودتون شیر میدین بله

سوال های مرتبط

مامان نوتلا 🍫🐻 مامان نوتلا 🍫🐻 ۱ سالگی