۱۱ پاسخ

هنوز ب این مرحله نرسیدم

نهه...

گوشی دستش نمی‌دونم کلا

من گوشی بهش نمیدم

نه...چون اصلا گوشی دستش ندادیم

سعی میکنم گوشی ندم زیاد بهش ولی بازم وقتی با گریه ازم میگیره اره🥲

درحدچندتا گگوشی بهش نمیدم
این چندتام موقعی ک تصویری حرف میزنه میگیره گوشیو

اره بابا
ماه هاست همینه
چقدرم عکس یهویی میگیره ام
چند بارم حدود ۱ ساعت فیلم رو ضبط گذاشته بود گوشی داغ داغ بود

اصلن گوشی دستش نمیدمم

فعلا بلده آهنگ بذاره دوربین خودم براش میارم

وای اره خسته شدم دیگه

سوال های مرتبط

مامان آریا 🥹🤍🎈 مامان آریا 🥹🤍🎈 ۱۶ ماهگی
رها رها قصد بارداری
مامان 𝐒𝐞𝐥𝐢𝐧🧚‍♀️ مامان 𝐒𝐞𝐥𝐢𝐧🧚‍♀️ ۱۵ ماهگی