۶ پاسخ

من دیروز رفتم نسرین اسدی
خوبه
ولی چهار پنج ساعت معطلی داره

من سر دخترم پیش دکتر نسرین اسدی میرفتم
کارش و اخلاقش عالیه
اما همیشه مطبش خیلی شلوغه
فکر نکنم به این راحتی نوبت بده

دکتر مریم کسراییان

دکتر چیه

نسرین اسدی و ندا هادی پور بهترین های شیرازن

اعظم فرجی منم فردا عصر میرم مطبشون برای سونو خیلی عالی هستن

سوال های مرتبط

مامان شیرین عسل🩵 مامان شیرین عسل🩵 روزهای ابتدایی تولد
مامان قندی جونم و نینی مامان قندی جونم و نینی ۱۱ ماهگی
مامان نویان🩵و تودلی مامان نویان🩵و تودلی هفته پانزدهم بارداری
مامان هدیه خدا🌱💗 مامان هدیه خدا🌱💗 هفته شانزدهم بارداری
مامان تو دلیا مامان تو دلیا هفته سی‌وسوم بارداری