خانوما کسی به بچش فسفوویت داده؟
وزن دهیش چطوره؟

۱ پاسخ

والا ندیدم تعریف ازش میگن نمیساره بالا میارن اگه بچه رفلاکس داره کلا نده

سوال های مرتبط

مامان ماهان وژیکان

شیلا مامان ماهان وژیکان شیلا ۱۴ ماهگی