۱۰ پاسخ

سلام عزیزم ،،والا بخدا طبیعیه
چرا حالم بد بشه آخه هنوز خدارو باید شکر کنیم

برای من نه

ن برا من ک نمیاد

فشار نده

اره میاد

اره میاد

برا من هنوز نیومده سینه هامم شل شدن

چند هفته شروع شد؟

واسع من ی قطره هم نیومده

چرا حالت بد‌میشه😅

سوال های مرتبط

مامان آقا کیان مامان آقا کیان ۱۳ ماهگی
مامان همتا و هلنا مامان همتا و هلنا روزهای ابتدایی تولد
مامان دلوین کوچولو مامان دلوین کوچولو ۴ ماهگی