۸ پاسخ

دیگه هرکس اقدام کنه برا بارداری دل و جرعت داره با این قیمتا‌ 😬😬ماقبل این اوضاع باردارشدیم

گ...... بخورم بچه بیارم تو این مملکت اینم‌خداخواسته اومد بابا

چون خودت داری ..اگه نداشتی و دلت بچه میخواست نه تنها ناراحت نمیشیدی بلکه حسرت هم میخوردی بعدشم میگفتی چرا قسمت من نمیشه باردار بشم کلی آرزوی دیدن اون بی‌بی چک رو داشتی .الان چون بارداری دیگه مزه نداره برات 😂

وای منممممم

ازبس سختی کشیدیم توی این راه

منم دگه نمیخام ببینم انشالله واس خودم هیچوقت نبینم

حالا زاییدی بهت میگم🤣🤣
کلا زن ببینی بدت میاد

از حاملگی بقیه ناراحت میشی؟؟؟

سوال های مرتبط