۲ پاسخ

سلام عزیزم منم رحمم دوشاخه میشه توضیح بدی چه کارایی انجام میدی خیلی نگرانم یه سقط داشتم🥹بعد اینکه بچه هاتون تو شاخ راست بودن یا چپ؟

اره طبیعیه هفته هات بالا تر هم بره شدید تر هم میشه🫠🫠من الان در عذابم خدا بخیر کنه

سوال های مرتبط

مامان فندق مامان فندق هفته سی‌وسوم بارداری
مامان حبه قند 💜🎀🩷 مامان حبه قند 💜🎀🩷 ۴ ماهگی