چیکار کنیم سز اجباری بشیم 😂😂⁉️😁

۱۱ پاسخ

وای مسخرشو دروردن تو انتهاب زاییدن ماهم دخالت میکنن بابا شاید یکی دلش نخواد طبیعی باشه

هی بخور بخور تا وزنش بره بالا نتونی طبیعی بیاری 😂

سزارین خیلی خوبه

درد بعدش خیلی بدتره حتی آنقدر بده ک نمیتونن بشینن

پول دوای هر دردیه😁😂

برو دکتر عصاب بگو از طبیعی میترسم نامه میدن بهت برای سزارین

هیچکدومتون بلای بعد سز رونمیدونین اولش کمر درد همیشگی من بریدم ازش زیاد بیاستم میگیره کمرم

پول بده

یا با بچه صبحت کن بریچ بشه 😂یا آنقدر بخور ک 5 کیلو خورده آیی بشه😂😂

زیر میزی بده😂

دعا😂🤭

سوال های مرتبط

مامان دخملم مامان دخملم روزهای ابتدایی تولد
مامان 🐣𝑬𝒓𝒇𝒂𝒏 💙 مامان 🐣𝑬𝒓𝒇𝒂𝒏 💙 ۴ ماهگی
مامان اِلسانا مامان اِلسانا ۹ ماهگی
مامان فندق مامان فندق ۸ ماهگی