سز اجباری رایگانه؟؟؟

۸ پاسخ

من رفتم پیش یک متخصص که تو بیمارستانی که می‌خوام برم بهم نامه داد و تاریخ زد رایگان میشه .تو بیمارستان دولتی و خصوصی عمل می‌کنه به نظر من برو دولتی هزینه اضافی نمیشه

اره...

بله اجباری رایگانه البته تو بیمارستان دولتی

نه من سزارین دومم هست و اجباری حساب میشه .ولی دکترم ۸ تومن میخواد بیمارستان هم خصوصیه ۲۱ تومن

هیچی رایگان نیس
فق طبیعی بزایی تو دولتی رایگانه

ن کی گفته

نه رایگان نیست

اره عزیزم پول ساک و اینجور چیزا رو میگیرن فقط

سوال های مرتبط

مامان 🐣𝑬𝒓𝒇𝒂𝒏 💙 مامان 🐣𝑬𝒓𝒇𝒂𝒏 💙 ۴ ماهگی
مامان اقا نیما🍓 مامان اقا نیما🍓 ۸ ماهگی
مامان Ayhan🩵🧸 مامان Ayhan🩵🧸 روزهای ابتدایی تولد
مامان یازده ماهه مامان یازده ماهه هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان فندقم💙 مامان فندقم💙 روزهای ابتدایی تولد