من احساس میکنم سرما خوردم چی مصرف کنم خانما.؟

۵ پاسخ

هیچی فقط دکتر

اصلا بیخودی دارو استفاده نکن ، خطرداره و باید حتما زیر نظر پزشک باشه**

منم مثل شما سرماخوردم
گلو درد...داشتم دکتر گفتن ۳ ماه اول هیچ دارویی بهتر تجویز بشه و استفاده نشه ، دور از جون به حدی باشه طرف زیر دستش بگیرن بیارن تجویز میشه

عزیزم منم با میوه خودم خوب کردم ، لیمو شیرین....
شما مشکلت چیه؟ گلو درد؟؟ چی؟

احساس نکن اگه سرما خوردی هم برو دکتر الکی دارو مصرف نکن

باید زیر نظرپزشک باشی فقط

سوال های مرتبط

مامان پسرام💙🩵 مامان پسرام💙🩵 هفته بیست‌وهفتم بارداری