سلام خانما گلوم خیلی درد میکنه احساس میکنم سرما خوردم چکار کنم

۵ پاسخ

سلام عزیزم ایتا گروه خانمای باردارقم داریم خواستی پیام بده لینک بفرستم

ممنون عزیزم

شیر گرم و نشاسته، آبجوش و آبلیمو ، شلغم. شبا هم که میخوابی ماسک بزن نفست گرم بمونه

ابلیمو عسل

یکم لیمو عسل بخور
شلغم بخور

سوال های مرتبط