خانما حس میکنم سرما خوردم و گلوم داره درد می‌کنه چیکار کنم

۳ پاسخ

اب نمک قرقره کن اب سیب کدوحلوایی سیب پخته شده

اب نمک قرقره کن

فکر میکنم آب جوش ولرم با عسل و آب لیمو خوب باشه. من که همیشه میخورم

سوال های مرتبط

مامان پسرام💙🩵 مامان پسرام💙🩵 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان آنیسا و پسرم مامان آنیسا و پسرم هفته بیستم بارداری