۲ پاسخ

من یکی دوماهه توی فرنی، اوتمیل و غذاهای اینطوره کره کنجد و فندق و کره پسته میریزم طعمش هم خیلی خوبه خودمون هم دوست داریم

کنجد میدم البته تو حلیمش میریزم ولی ارده یا شیر هنوز ندادم

سوال های مرتبط

مامان لبخند مامان لبخند ۱ سالگی
مامان شاهان🩵 مامان شاهان🩵 ۱ سالگی
مامان ₘₐₘₐₙₑ, DₐYₐₙ مامان ₘₐₘₐₙₑ, DₐYₐₙ ۱۲ ماهگی