تو اتیمیل میریزم با موز میکس میکنم یام با خرما شیر میدم
اره درحدچند قطره تو فرنیش میریزم
با موز و یکم بیسکوییت و شیر یا اب قاطی میکنم میدمش
به شدت الرژی زاست دکتر به من گفت اصلا زیر یکسال نده
من نون یه کوچولو میزنم تو چای ک نرم بشه بعد یکم کرم کنجد یا حلوا ارده میزنم به نونه بهش میدم
با موز
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.