۶ پاسخ

تو اتیمیل میریزم با موز میکس میکنم یام با خرما شیر میدم

اره درحدچند قطره تو فرنیش میریزم

با موز و یکم بیسکوییت و شیر یا اب قاطی میکنم میدمش

به شدت الرژی زاست دکتر به من گفت اصلا زیر یکسال نده

من نون یه کوچولو میزنم تو چای ک نرم بشه بعد یکم کرم کنجد یا حلوا ارده میزنم به نونه بهش میدم

با موز

سوال های مرتبط

مامان hana joon مامان hana joon ۱ سالگی