۴ پاسخ

هیچی نمیخوره پدرسگ😂

بیشتر تخم مرغ اب پز
نون پنیر
میخوره کلا

تخم مرغ آب پز میخوره.بعضی وقتا نون پنیر یا فرنی .پنکیک هم میخوره ولی نه خیلی زیاد
کلا از تخم مرغ آب پز استقبال بیشتری میکنه به عنوان وعده صبحانه

نخیرذررر نمیخوره

سوال های مرتبط

مامان گـــردالـوووو👧🏻♥️ مامان گـــردالـوووو👧🏻♥️ ۱۷ ماهگی
مامان شاهان🩵 مامان شاهان🩵 ۲ سالگی
مامان شاهان👶🤱 مامان شاهان👶🤱 ۲ سالگی
مامان ماهلین🌙 مامان ماهلین🌙 ۱۲ ماهگی