۴ پاسخ

من چون دخترم رفلاکس داره بهش نمیدم
هر دو تشدید کننده رفلاکسن

چند بار تو فرنی دادم زیاد دوس نداره

شیره انگور دادم تو غذا فرنی اینا مثلا د‌س نداشته ندادم دیگ

من شیره انگور میدم بهش
میریزم توی فرنی،کاچی چون کلا شکر استفاده نمیکنم

سوال های مرتبط

مامان جوجه طلایی🐥💛 مامان جوجه طلایی🐥💛 ۱ سالگی
مامان النا👩‍👧 مامان النا👩‍👧 ۱ سالگی