۸ پاسخ

۱۲ هفته تموم بری بهتره به نظرم
بستگی به دکتر داره بعضی دکترا دقتشون بالاست دقیق تر میگن جنسیت رو

من ۱۱ و ۶ روز رفتم گفت ۱۲ و ۱ روزی و پسره و ۱۶ هفته و ۱ روز رفتم گفتن ۱۶ و ۶ هستی و پسره

مال منم ۱۱ هفته ۲ روز بود گفت زود اومدی

نه احتمالم نمیدن

سلام
خیلی زوده اون تایم برای جنسیت ولی معمولا به صورت احتمالی میگن.
سونوی آنومالی قطعی مشخص میشه دیگه

سلام ن فک نکنم در حد احتمال بیشتر هم اشتباه میگن

نه عزیزم از ۱۵هفته

نه احتمال میدن از جمجمه

سوال های مرتبط

مامان پسرم 👶❤️🤰🏼 مامان پسرم 👶❤️🤰🏼 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان توتفرنگی کوچولو مامان توتفرنگی کوچولو هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان نایف مامان نایف هفته سیزدهم بارداری
مامان جوجه مامان جوجه هفته بیست‌وهشتم بارداری