رفتم ازمایش امروز ۱۰ روز بهموعدمه

تصویر
۱۱ پاسخ

بهت نگفت تکرار کن ؟؟

مبارک عزیزم

من ۴ روز به موعد بتا ۱۰۶.۲۰ بود

سلام عزیزم میشه برامنم دعا کنی اینماه بگیره و بمونه برآم؟

عزیزم چ علائمی داری؟

چه زود گرفته هزار ماشالله 😍😍مبارکه

مبارکه عزیزم ۴ روز دیگه تکرار کن‌ک‌خیالت راحت باشخ یا اینکه صبر کن تا موعد بازم‌تکرار کن. ولی بارداری😍مبارکه

مبارکه، چه زود گرفته خداروشکر 🌹

مثبته عزیزم مبارکه

مثبته عزیزم مبارک باشه

مبارک

سوال های مرتبط

مامان فسقلی مامان و بابا مامان فسقلی مامان و بابا هفته سی‌وهشتم بارداری