سلام عزیزان تو انومالی وزن بچتون چقدر بود؟

۱۶ پاسخ

255

نتوروخدا راست میگی ..من به اندازه کافی سختی کشیدم به خدا ‌نه منوقلبش هیچ مشکلی نداره اکو هم دادم...پسر اولمم ۶سال پیش ۲هفتع رشدش عقب بود .ولی اینجوری حرص نمیخوردم....به دنیا اومد ۳و۱۰۰ بود

من ۱۸ هفته و یک روز ۲۳۰ بود

۲۱۸

18 هفته تمام 230

یعنی چی ..یعنی خیلی کم بود..الان یعنی برای من بده...اخه من نوشته فشار.شریان رحمی دارم..خون خوب ازجفت بهش نرسیده ‌اسپرین داد‌.الان چکار باید بکنم زود وزن بگیره‌ البته ۳ماه اول هیچی نمیتونستم بخورم ‌تازه ۲ماه دارم میخورم

214بود

برای من ۱۸ هفته و ۱ روز ۲۴۰ بود

ماشاالله هزار ماشاالله چقد رشد نی نی هاتون خوب بوده چیا خوردین‌ چه کارا کردین ک انقد خوب بوده منم ۱۰‌روز دیگ انومالی دارم نگران وزنشم

سلام خوبین منم انومالی دادم .وزن بچم‌کمه ۱۵۰ .محدودیت رشد زده ...الان‌ آسپرین بهم داده شما چند بود مامان فندق

۱۸هفته ۲۲۸ گرم بود

۱۷ هفته و۴روز رفتم ۲۱۰ گرم بود

۱۹هفته ۲۶۰گرم

واسه من ۳۲۲گرم

۲۶۵ بود ۱۸ هفته

۲۱۰گرم

سوال های مرتبط

مامان ارکان👼🧿💙 مامان ارکان👼🧿💙 هفته سی‌وسوم بارداری
مامان 💫نور زندگیم✨ مامان 💫نور زندگیم✨ ۶ ماهگی
مامان امیر کوچولو مامان امیر کوچولو روزهای ابتدایی تولد
مامان جواهر💎 مامان جواهر💎 هفته سی‌ام بارداری
مامان گل پسرم مامان گل پسرم هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان مهدا مامان مهدا هفته بیست‌وهفتم بارداری