علت مزه مزه‌کردن اب دهان چیه بنظرتون؟

۳ پاسخ

بخاطر رفلاکسشه

احتمالا رفلاکس باشه پسر منم اینطوریه

رفلاکس نداره

سوال های مرتبط

مامان ابوالفضل وحسین مامان ابوالفضل وحسین ۱ سالگی
مامان شازده پسر مامان شازده پسر ۱۲ ماهگی
مامان هلن مامان هلن ۱۵ ماهگی
𝓫𝓮𝓷𝓲𝓷🦋 𝓫𝓮𝓷𝓲𝓷🦋 قصد بارداری