۸ پاسخ

من دو تا زایمانام پیش فرشچیان بودم

فرشچی دکتر سونوگرافیه

من با دوگانی زایمان کردم و راضیم ازشون

من خودم پیش دوگانگی و فرشچیان هر کدوم یک بار رفتم . فکر کنم دوگانی بهتر بود

من رفتم مصلحتی عالی بود

دوگانی من تعریفشو خیلی شنیدم،مخصوصا برا طبیعی و فک کنم از طرفداران پرو پا قرصه زایمان طبیعیه

فرشچیان خیلی خوبه ‌ی نمه اخلاقش تنده وگرنه با تجربس

متخصص زنان؟

سوال های مرتبط