تب دندون چجوریه؟

۲ پاسخ

تب نیست
فقط سر داغ میشه، چیزیکه باعث نگرانی بشه نیست
چون بچه داره درد میکشه به هر حال، با مسواک انگشتی یا انگشت خودتون مدام بکشید رویه لثه‌اش خوب میشه

تب دندون از ۳۸ پایینتر نمیره

سوال های مرتبط

مامان مهوا مامان مهوا ۹ ماهگی
مامان دریا مامان دریا ۱۴ ماهگی