خیلی کمه در حد نیم درجه و اصلا بچه هیییییچ علائم دیگه ای نداره فقط یکم گرمتره سرش یا پشت سرش
تب دندون بیشتر از 38نمیشه و با قطره فوری کنترل میشه..دکتر گفت اگر تب به سختی کنترل بشه و بالای 38بره عفونت تو بدن...تب دندون فقط یکم داغ میشن...من پسرم خیلی تب میکرد ولی زودم پایین میومد
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.