سلام خانوما تب دندون چجوریه؟

۲ پاسخ

خیلی کمه در حد نیم درجه و اصلا بچه هیییییچ علائم دیگه ای نداره فقط یکم گرمتره سرش یا پشت سرش

تب دندون بیشتر از 38نمیشه و با قطره فوری کنترل میشه..دکتر گفت اگر تب به سختی کنترل بشه و بالای 38بره عفونت تو بدن...تب دندون فقط یکم داغ میشن...من پسرم خیلی تب میکرد ولی زودم پایین میومد

سوال های مرتبط

مامان دل دل کوچولو مامان دل دل کوچولو ۱ سالگی
مامان مامان آراز پاشا مامان مامان آراز پاشا ۱ سالگی
مامان پرهام مامان پرهام ۱۳ ماهگی