پوست شکم و سینه م میخاره عادیه؟؟

۶ پاسخ

نخارونی ها شکمت ترک می‌کنه زشت میشه

آره بابا عادیه منم ی دو سه هفته ایی داشتم بعد خوب شد کلا نوک سینم میخارید پماد آد میزدم بهش

بدم هنوز زود بخاره مال من الان میخاره یکم

روغن بادام یا نارگیل بزن،نخارونش ممکنه جاش بمونه

با روغن ماساژ بده بهتر میشه شکمت
خارشش

نخارون جاش میدونه فقط با کف دستت سعی کن خارش رفع کنی نه با ناخن اره میگن عادیه

سوال های مرتبط

مامان جوجه 🐣 مامان جوجه 🐣 هفته یازدهم بارداری
مامان تپلی 🧸🥹 مامان تپلی 🧸🥹 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان دو دسته گل مامان دو دسته گل ۶ ماهگی
مامان بلوبری🫐🤍 مامان بلوبری🫐🤍 هفته سی‌ونهم بارداری