نوروبیون تو شیردهی مشکلی نداره بزنم؟

۱ پاسخ

نه من زدم. شیرو زیاد هم می‌کنه. وقتی تازه زایمان کرده بودم خیلی ۱عیف شده بودم دکتر برام تجویز کرد هفته ای ۱ بار. که زدم دیدم چقدر شیر زیاد سد

سوال های مرتبط

مامان ماهلین مامان ماهلین ۱۴ ماهگی
مامان فسقلی مامان فسقلی ۲ ماهگی
مامان سید تیام مامان سید تیام ۷ ماهگی
مامان المیرا مامان المیرا ۲ ماهگی