۳۰ پاسخ

عزیزم فقط شیر زیادبده بخوره که دفعش زیاد شه از بدنش زردی خارج شه هیچ چیزخونگی نده بهش

عزیزم هیچی مثل قطره bili stop نیست هر۸ساعت۲قطره بهش بده

عزیزم سعی کن شیر خشک با قاشق یا سرنگ بدی من ضجری کشیدم ک. خیلی پشیمانم هیچی مثل شیرخشک نمیاره پایین ولی اگ میخای شیر خودتو بدی حتما هی بدوش. بزار فریزر. و ۴ روز شیر خودتو نده فقط شیرخشک بده من دکتر بهم اینو گفتو بچم بعد ۴۰رروز بردم دکتر خصوصی تا خوب شذ بیمارستان میبردم فقط میگف ببر زیر دستگاه

عزیزم برا زردی شیر خشک نان یک بخر ودو سه روز بهش بده فقط شیر خشک بده شیر خودتو این دو سه روز بهش نده وزیر دستگاه بزارش خوب خوب میشه

قطره نئوناسیتین شیرخشته اگر درست نوشته باشم

عرق کاسنی بخور ترنجبین بخور شیر تند تند بده

خود شیرخشت و ترنجبین که به هیچ وجه ندید به بچه… گناه دارن نوزادا تو رو خدا حرف همسایه و خاله عمه گوش ندید! حتی قطره یا قرص شیرخشت هم که قبلا میدادن منسوخ شده چون آب بدن بچه رو کم میکنه و این خودش مضره

دستگاه بزارش فقد

قطره بیلی استاپ بده از شیر خشته منم تا سه روز دادم عالی بود

قطره بیلی ناستر از داروخونه بخر فرآوری شدست . شیرخشت نده

فقط شیر خشک و دستگاه اگه فاویسم نیست دکتر خودش قطره ای چیزی میده محلی هیچی ندی بهتره
پسر من فاویسم داره دکتر گفت خودم بخورم حتی بدنش هم میتونم بشورم اما خوردنی اصلا

برا من قطره اش رو داده دکتر هر ۸ساعت ۴ قطره میدم

ترنجبین خودت هم بخور ب بچت هم بده خوبه من هم خودم خوردم هم ب بچم دادم خداروشکر زردیش رفع شد
ترنجبین رو بریز داخل لیوان داخل آب جوش بریز و چند ساعت بزار کنار و بعدش از صافی رد کن و بخور و ب بچت با قطره چکان بده

من دوهفته هم ترنجبین دادم وهم شیرخشت بهترین درمان برای زردی نوزاد

اصلا و ابدا این چیزا رو به نوزاد نده.. هر چی دکتر گفت همون

من دکتر بهم گفت ترنجبین بخور و ی پیمانه داخل شیر خشک بریز ب بچه بده اونم ن همه وقت ‌‌بچه اگه خروجی داشته باشه پایین میاد

اینا تصفیه شده نیست نده به بچه ،بیلی استاب خودش ترنجبین برو دکتر برات بنویسه هم‌میفهمی چه قدر و چه جور بدی هم اینکه برای مصرف آماده سازی شده

من ترنجبین و دم میکردم هر روز یه قطره به فراز دادم خودمم میخوردم

دختر من ۷ روزگی زردی ۱۴ بود دکتر قرص بیلی استپ نوشت روزی دوبار بهش میدم قرص هم داد با شیر قاتی میکنم هر ۱۲ ساعت میدم امروز بردم دکتر زردیش ۷ بود.

برای زردی فقط هر چقدر بتونی شیر خودتو بده مدفوع کنه از بدنش در میاد

قطره شو از داروخانه بخر نحوه استفاده‌شو از داروخانه بپرس

فقط گوشت خروس بزارید مثل آبگوشت بپزه آبش را وگوشتش را خودتون بخورید تأثیر خیلی سریع داره روی زردی بچه
ب نوزاد ندین فقط مادر بخوره ازطریق شیر ب بچه میرسه زردیش خوب میشه

متخصص اطفال گفت اگه بچه باقالایی باشه و ندونی. و بچه رو حتی با عرق کاسنی و شاطره بشوری زردی بچه خیلی بالاتر می‌ره دیگه خوردن مادر یا نوزاد که فاجعه میشه. لطفاً نسخه یه مدل برای همه نپیچید. ترنجبین و عناب و اینا هم باعث اسهال شدن بچه میشه زردی رو یکم پایین میاره ولی مشکلات دیگه میده

من بچم 14بود گذاشتم خونه دستگاه اوکی شد دکترم ی قرص داد دوتا قطره میدادم با شیر خشک خوب خوب شد

باید بزاری دستگاه بگیر تو خونه دوشب بزار خوب میشه ببر دکتر حتما
اشتباه نکن به بچت هیچی نده اینا خونریزی معده میارن الرژی حساسیت عفونت خودت تجویز نکن خواهر دیدم میگم

عزیزم ایناهمش الکی فقط ببردکتربزارزیردستگاه

شیرخشت باعرق کاسنی خودت بخور

والا من قطره شیر خشت دکتر نوشت دادم اسهال شد آب بدن بچم خشک شد بدتر زردیش رفت بالا بیمارستان بستری کردن
تو حتما دکتر ببر اشتباه منو نکن

عزیزم نده بهش دختر خالم داده بچش رفلاکس شدید گرفت زردی با دستگاه و قطره مخصوص میاد پایین کنارش شیر وشیرخشک زیاد بده

یکم بریز داخل استکان یکم آب بریزش داخلش بعد صافش کم بده بخوره چن قطره چنده زردیش؟؟؟؟
من میدم فکنم بی فایده ای دوباره رفته بالا زردیش

سوال های مرتبط

مامان صلاح الدین مامان صلاح الدین ۱۱ ماهگی