کسی لیدی میل موزی خورده خوب بوده؟؟؟؟

۷ پاسخ

وانيليش خوبه

اره خوشمزه بود
وانیلی گرفتم حالم بهم خورد خیلی بد بود

من خوردم مضخرف بود

من دارم مبخورم خوشم میاد

من خیلی دوس داشتم واینکه بافت موزی نرم تره خیلی زود حل میشه

آره خوبع

اره من خوردم دوست داشتم عزیزم خوشمزه اس

سوال های مرتبط

مامان دلانا مامان دلانا هفته سی‌ودوم بارداری
مامان آوین مامان آوین ۱ ماهگی