لیدی میل موزی خوشمزس یا نه؟؟

۷ پاسخ

وزن نی نی چقد بود شما؟

کاکائو طعم شربت زینک میده خیلی بدمزس خیلییی

لیدی میل رو چند پیمانه تو روز گفتن استفاده کنین

کاکائوش از همه خوشمزه تره توت فرنگی از همه مزه تر موز وسطه به ذائقتم بستگی داره

مامانا اینستا و تلگرام قطع هست
خرید حضوری هم که تو این شرایط ممکن نیست

من کانال روبیکا دارم لباس، نوزادی تا دوسال و یسری بزرگتر تا 8 سال دارم

تو کانالم کلی مامان از همین گهواره عضو شدن
کیفیت و قیمت کارهام خیلی خوب و مناسبه و نارضایتی تا حالا نداشتم

هر روز ارسال با پست پیشتاز داریم ❤️
خیلی سریع به دستتون میرسه


⛔گروه برای مادر ها  هم داریم واسه گفتگو هاتون میتونید عضو بشین ⛔

🩵 ایدی کانال روبیکا    nini_heed1
شماره‌ روبیکا جهت عضویت کانال 09019615923

من وانیلی خریدم خوشم اومد دیشب اولین بار خوردم

کاکاعو کدخوشمزه بود موزی خریدم ولی باز نکردم

سوال های مرتبط

مامان دلانا مامان دلانا هفته سی‌ودوم بارداری