۶ پاسخ

مبارکه عزیزم طبیعی زایمان کردی یا سزارین سخت بود میشه از تجربه واسه مام تعریف کنی

مبارک باشه عزیزم چندکیلوبود

مبارک باشه عزیزم خدا حفظش کنه ❤️ ببر دکتر

از دکتر بپرس دیگه

قدمش مبارک 😍😍

وای عزیزم🥹🥰قدم نو رسیده مبارک
منم دعا کن بسلامتی برام بگذزه

سوال های مرتبط

مامان رادمان مامان رادمان ۱۰ ماهگی
مامان فندق جان (رونیکا) مامان فندق جان (رونیکا) ۲ ماهگی
مامان ژیوان😍🥹 مامان ژیوان😍🥹 ۱۴ ماهگی
مامان نبات مامان نبات روزهای ابتدایی تولد