سنو ۳۷ هفته
خوبه؟

تصویر
۹ پاسخ

عالی. وزن هم عالی

عزیزم پیش پژوهان فر حضوری نوبت گرفتی

آره خداشکر خوب

چی میخوری

ماشاالله ب وزنش

خوبه عالیه خوش ب حالت برا منم دعا کن بچم وزن بگیره خیلی کوچیکه

خوبه گلم وزنشم عاليه ني ني تپليه 💕🫀♥🤍

عالیه

اره عزیزم بنظرم

سوال های مرتبط

مامان مارال 🧚‍♀️🍄 مامان مارال 🧚‍♀️🍄 ۱۱ ماهگی
مامان مارال 🧚‍♀️🍄 مامان مارال 🧚‍♀️🍄 ۱۱ ماهگی
مامان جوجه طلایی مامان جوجه طلایی ۴ ماهگی
مامان کیان 🩵 مامان کیان 🩵 هفته سی‌وهشتم بارداری